• InformatiePortaal

• Volksdansclub voor liefhebbers

• Cursus Nederlands voor Beginners

Stichting Bulgaars Onderwijs en Cultuur

Een van de beste projecten van stichting “Bulgaars Onderwijs en Cultuur” Amsterdam is het ”Informatie Portaal” - opgericht in januari 2014 als kennis- en informatiecentrum voor bulgaarse migranten.

Elke schoolzondag en door de weeks op afspraak kunt u hier terecht voor informatie over moeilijke boekhoudkundige en financieele situaties (hypotheken, belastingen, overheidsregelingen), bij taal- en cultuurproblemen, over onderwijsmogelijkheden.

Voor gratis hulp en advies over het leven in Nederland, integratie en partisipatie, over het omgaan met de regels en systemen van de overheid en alle andere dingen van belang bent u hier van harte welkom!

Het inloopspreekuur van het Bulgaars Informatie Portaal is van 12:30 tot 15:30 uur in het gebouw van de Eerste Bulgaarse School ”ABC” Amsterdam, Jan van Eijckstraat 47, 1077 LH, in Amsterdam-Zuid.